Slagvaardig starten
Een nieuw concept in de markt zetten, vraagt de nodige voorbereiding. Om alle elementen van huisstijl tot werkende website hebben wij alle expertise in huis gehaald om het project tot een succes te maken. Voeg alle elementen samen en alles staat als een huis. KIEN Wijkmakelaar is een feit. En nu nog gevonden worden. Door online adverteren, zoekmachinemarketing en natuurlijk het optimaal inzetten van kanalen, zoals social media.
Een Pienter begin, is het halve werk
Een nieuw concept met een bestaande vestiging. Een volledige rebranding naast het uitbreiden van het aantal vestigingen. Een drukke agenda, maar een mooie uitdaging.
We starten met een plan. Alles weten van de doelgroep en de markt op je duimpje kennen. Met een goede analyse gaan we op pad. Dan begint het met het bepalen van de inhoud met bijbehorende wireframes. Laat het creatieve brein maar werken voor de huisstijl en website. Niet alleen op het gebied van design, maar ook webdevelopment. Alles moet het doen.
Niet alleen voor de vestiging in Kloosterveen. De kracht zit hem in een toekomstbestendig concept voor verschillende vestigingen. Koppelen met realworks, zodat de woningen realtime per vestiging op een mooie manier gepresenteerd worden. Dat is KIEN!
En staat alles? Dan wil je ‘gewoon’ gevonden worden. En dan gaan we voor het maximale resultaat. Op het juiste moment in het proces met de goede boodschap een doelgroep aanspreken. Door online adverteren of juist via social media die ene aantrekkelijke post te schrijven. Onze contentmarketeer is er maar druk mee geweest. Waar nodig schakelen we een tandje bij.
Een lancering van een nieuw merk mag je best van de daken schreeuwen. En het resultaat? Een gepubliceerd persbericht met bijpassende foto van Jorrin Mulder in de krant. Daar zijn we trots op.