Ready, set ..
Uitverkopen die hap. Lekker ambitieus, maar daar houden we van. En dat gaan we doen door het slim inzetten van campagnes. De extra uitdaging? Internationaal adverteren. De Moto GP TT trekt jaarlijks meer dan 100.000 mensen. En dat mogen er nog veel meer worden.
Lekker doorpakken
Ook tijd en budget zijn niet oneindig. Dat betekent slimme keuzes maken en inzicht. Startend met een strategie en de ervaringen van voorgaande jaren gaan wij op pad. Snel schakelen en doordachte keuzes maken, brengt ons verder. Door up to date te blijven met bijvoorbeeld zoekwoordenonderzoek weten we hoe we de doelgroep het beste bereiken. Daarom nemen we dit soort projecten van voor tot achter onder de loep.
Daarom hebben wij de afgelopen editie niet alleen SEA ingezet, maar ook gebruik gemaakt van displayadvertenties. De basis staat. Dan is het tijd om te blijven optimaliseren. Onze SEA specialist heeft niet stilgezeten. En waar nodig schakelen we een tandje bij.