Groot publiek
Een museum stoffig en saai? Absoluut niet. Het Drents Museum weet met elke tentoonstelling de juiste toon te zetten. Gedurfd, een uitdaging of gewoon passie. Met datzelfde lef een tentoonstelling van het zonovergoten Mexico naar het hoge noorden halen om dat te rocken. Reuring veroorzaken rondom en voor de tentoonstelling. En dat hebben we gedaan!
Juiste keuzes maken
Met een budget het beste resultaat halen. En dat bij het grotere publiek van jong tot oud. Hetzelfde doel, maar een andere weg. Keuzes maken. Daar draait het om. Volledig ontzorgen, zodat de focus het meest ligt op de opening van de tentoonstelling. Dat is de wens van het Drents Museum. Daar geven wij graag gehoor aan. Een middelenmix, de uitvoering en het behalen van doelstellingen. Laat dat maar aan ons over.
Verwacht geen stoffige tentoonstelling. Lekker knallen. Dat trekt de jongere doelgroep aan. En laat dat nou net een van de hoofddoelgroepen zijn voor de tentoonstelling van Frida. Waar overigens het gedachtegoed van Frida ook naadloos aansluit op de huidige trends en ontwikkelingen. Waar nodig helpt video en remarketing nog meer om de doelgroep te overtuigen: deze voorstelling moet ik zien.