Een nieuwe stap
Voor TVM hebben we de ondernemersdesk onder de aandacht gebracht middels verschillende online campagnes. Bij de ondernemersdesk helpen adviseurs van TVM je een passende verzekeringsoplossing te vinden dankzij een persoonlijk advies. Voor ons geldt: zoveel mogelijk relevant verkeer naar de website brengen. Een mooie uitdaging. Daar gaan we voor! Door verschillende manieren van adverteren in te zetten, zoals SEA, display en social media campagnes. En dat had een behoorlijk goed resultaat: zo’n 20.000 websitebezoekers; een mooi conversiepercentage en een boost voor de branding van TVM.
Juiste keuzes maken
De kracht van onze samenwerking zit hem in het samenwerken als geoliede machine. En dat brengen we ook tijdens de werkzaamheden in de praktijk. Aandacht en tijd besteden in relevante websitecontent, aansluitende advertentieteksten, zeer regelmatig met elkaar de huidige resultaten van de campagnes evalueren en vervolgens slim optimaliseren binnen de campagnes. De doelgroep voorzien van informatie waar zij echt naar op zoek zijn, de CPC laten dalen en de vindbaarheid omhoog. Deze stevige basis heeft geleid tot de resultaten waar we trots op zijn.
Niet alleen via Google, maar ook op social media werken wij met de juiste interesse targeting. En daarnaast een goed gevulde remarketing laag. Juist de doelgroep aanspreken die echt interesse toont en op zoek is naar het goede persoonlijke advies van TVM. En dan is het alleen nog een kwestie van doorpakken. Succes verzekerd!