Van strategie naar structuur
We begonnen het traject met een uitgebreide websitesessie. Samen met verschillende werknemers van TCB werkten we user stories uit en brachten we in kaart wat absoluut niet mocht ontbreken. We wilden vooral duidelijk zijn: bezoekers moeten direct zien welke oplossingen TCB biedt. Op basis van deze inzichten maakten we een sitestructuur waarin de belangrijkste diensten goed zichtbaar zijn. Daarnaast interviewden we meerdere teamleden om de identiteit van TCB duidelijk naar voren te laten komen.
Foto’s die spreken
We hebben ook speciaal nieuwe foto’s gemaakt voor de website, omdat we geloven dat de visuele identiteit van een bedrijf het verschil kan maken. Een goed beeld vertelt niet alleen wat een bedrijf doet, maar laat ook zien wie ze zijn. Voor TCB wilden we dit idee goed naar voren brengen in de content, door de kracht van hun team en de betrokkenheid bij klanten visueel te onderstrepen. De foto’s brengen de persoonlijke verhalen van het TCB-team tot leven, waardoor de website niet alleen informatief is, maar ook emotioneel aanspreekt. Zo zorgen we ervoor dat bezoekers meteen een gevoel krijgen bij wat TCB als partner te bieden heeft: betrouwbaarheid, kwaliteit en een hechte samenwerking met een leuk en ervaren team.