Pienter logo

Tijd voor een vliegende start!

Welkom op onze exclusieve themapagina! Als extraatje naast onze contentkalender vind je hier nog meer tips en inspiratie om je merk sterker te maken en je doelen te behalen. Ben jij klaar voor die vliegende start? Daar gaan we!

Win een gratis websitescan!

We beginnen het jaar goed: we geven 10 gratis website scans weg! In deze scan kijken we naar de belangrijkste aspecten van jouw website, zoals de gebruiksvriendelijkheid, SEO, laadsnelheid en conversie. Zo krijg je snel inzicht in wat goed gaat en waar je nog kunt verbeteren. Of je nu een kleine ondernemer bent of een groter bedrijf hebt, deze scan kan je helpen om je website naar een hoger niveau te tillen.

Wil jij kans maken op een gratis scan? Vul dan snel ons formulier in! Uit alle aanmeldingen kiezen we 10 gelukkige winnaars die hun scan ontvangen. Maak gebruik van deze kans en ontdek waar jij winst kunt behalen met je website.

Schrijf je nu in!

cappucino Pienter
Gemiddeld besteedde Nederlanders in 2024 115 minuten per dag op social media.
(Bron: Newcom)
verrekijker pienter

3 tips

Wil je een band creëren met je klanten die écht blijft hangen? Het draait allemaal om emotie, authenticiteit en vertrouwen. Ontdek hoe je met verhalen, transparantie en sociale bewijskracht een sterke verbinding opbouwt tussen jouw merk en je doelgroep.

Zorg voor een emotionele connectie

Vertel verhalen die aansluiten bij de emoties en ervaringen van je doelgroep. Verhalen die emoties oproepen blijven hangen. Stel, je merk verkoopt duurzame kleding. Deel verhalen van mensen die door jouw producten hun ecologische voetafdruk hebben verkleind. Bijvoorbeeld: “Eva, een moeder van twee, vertelde hoe ze dankzij onze kledinglijn bewuster is gaan leven en dit nu ook aan haar kinderen meegeeft.” Dit raakt de waarden en emoties van mensen die duurzaamheid belangrijk vinden.

Wees authentiek

Wees transparant over wie je bent en wat je doet, dit schept vertrouwen. Laat de gezichten achter je merk zien en deel herkenbare verhalen. Eerlijkheid en herkenbaarheid scheppen vertrouwen. Als je een familiebedrijf runt, deel dan foto’s van het team achter de schermen of vertel hoe je merk ooit is begonnen. Voorbeeld: een bakker die zijn eerste winkel begon met recepten van zijn oma, en nu die traditie voortzet met lokaal meel. Dit maakt je merk menselijk en geloofwaardig.

Speel in op sociale bewijskracht

Laat andere klanten vertellen waarom ze van jouw merk houden. Zet hier bijvoorbeeld ambassadeurs of influencers voor in. Mensen vertrouwen de ervaringen van anderen. Stimuleer klanten om hun verhalen te delen via social media of op je website. Voorbeeld: een cosmeticamerk kan reviews en voor-en-na-foto’s van echte klanten plaatsen. Of laat een populaire beautyblogger vertellen hoe jouw product haar routine heeft verbeterd. Dit inspireert anderen om hetzelfde te proberen.

Speciale content workshop: doe je mee?

Wij organiseren binnenkort een speciale workshop: een toegankelijke light-versie van onze pientere content sessie. Tijdens deze workshop krijg je de kans om jouw contentstrategie naar een hoger niveau te tillen. Je werkt samen in een kleine groep én met deelnemers van verschillende bedrijven, waardoor je niet alleen leert van de workshop, maar ook nieuwe inzichten opdoet door ideeën uit te wisselen.

Lees meer over deze sessie!

 

Blue monday? Zo haak je er slim op in!

De meest deprimerende dag van het jaar komt er aan: Blue monday! Wil jij jouw volgers graag wat vrolijker maken en ze extra aan je binden? Laat je hieronder inspireren door slimme campagnes van andere bedrijven.

WNF inhaker
Inhaker blue monday
mand inhaker

Wij hebben er zin in. Jij ook?

Heb je een uitdaging, dan gaan we die samen aan. Want werk je met Pienter, dan werk je met mensen die gewoon jouw taal spreken. Allemaal vanuit hun eigen online specialisme en samen de sterkste. Benieuwd naar jullie pad van online succes?
Contact opnemen
  • Contact opnemen
    Contact opnemen
    Neem contact met ons op

    Vul onderstaand formulier in en dan komen we zo snel mogelijk bij je terug.

    Contactformulier

    Om goed voorbereid te zijn, helpt het als we alvast een korte beschrijving van je vraag hebben. Niet verplicht, maar wel handig om te weten.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Bel me terug
    Bel me terug
    Liever op een ander moment?

    Laat je nummer achter en dan bellen wij je terug.

    Bel me terug

    Om goed voorbereid te bellen, helpt het als we alvast een korte beschrijving van je vraag hebben. Niet verplicht, maar wel handig om te weten.
    Geen gehoor of even niet beschikbaar? Geen punt! Geef hier je e-mailadres op, zodat we je een begeleidende mail kunnen sturen wanneer we je niet te pakken krijgen.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Ik bel jullie
    Ik bel jullie
    Leuk! Laat wat van je horen.
  • Ik mail jullie
    Ik mail jullie
    Wij horen graag van je.