Laten we beginnen
De mens is intelligent, of toch niet? We denken dat we alles zo goed weten. Een beslissing maken we niet zomaar, we denken erover na. Denken we dan. De meeste keuzes zijn op basis van gevoel. Met de juiste marketing kun je op dit gevoel inspelen. Niet misleiden, maar verleiden. Er zijn verschillende technieken die je kunt gebruiken om je doelgroep te verleiden. Als meer dan 10.000 mensen je voorgingen, dan moet het wel goed zijn. Toch?
Tijdens deze training maak je kennis met de verschillende beïnvloedingstechnieken. Wat zijn ze, hoe werken ze en misschien het belangrijkste: hoe pas je ze zelf succesvol toe? Daarom krijg je niet alleen uitleg, maar ga je er ook zelf mee aan de slag.
En daarna?
Na afloop ben je bekend met de basisprincipes van neuromarketing. Deze waardevolle informatie kun je gebruiken om je eigen marketingstrategie na te gaan. Je website, nieuwsbrief en sociale media kunnen vast nog wat beïnvloedingstechnieken gebruiken. Kom je er nog niet helemaal uit? Wij helpen je ook graag na de training verder.