E-mailmarketing gaat verder dan wat e-mails versturen. Met doordachte e-mailmarketing trek je mensen aan én houd je ze vast. Interessante informatie, een goed werkende lay-out en een persoonlijke touch: dat zijn dé ingrediënten voor een e-mail die indruk maakt.
Klanten binden, leads vergroten of conversies verhogen. Het zijn allemaal doelen die je kunt behalen met e-mailmarketing. Kan je wel wat hulp gebruiken met het opzetten van een succesvolle e-mailcampagne? Wij steken onze handen uit de mouwen om je hierbij te helpen.
Heb je nieuwe producten aan je assortiment toegevoegd? Mooie blogs op je website geplaatst? Of heb je interessante tips te delen met je doelgroep? Dan is een nieuwsbrief hét middel om iedereen op de hoogte te houden. Wekelijks, maandelijks of per kwartaal vertel jij het juiste verhaal. Het verhaal dat mensen doorstuurt naar jouw website. Wij helpen je doelen om te zetten in aansprekende content die de lezer bindt en stimuleert.
Een klant heeft een product bij je besteld? Een maand later geef je deze klant aanvullende tips over het gebruik van het product. Het product gaat gemiddeld 5 jaar mee? Tegen die tijd krijgt de klant een mail om te laten weten dat het nieuwste model beschikbaar is. Met e-mail automatisering denk je met de klant mee en sta je op het juiste moment voor hen klaar.
Een goede nieuwsbrief beschikt over een goede layout. Een layout geheel in huisstijl, met tekst en knoppen op de juiste plek. Opgezet in een beveiligd systeem. Wij zorgen dat jouw basis op orde is, zodat jij zelf aan de slag kunt met pakkende e-mails versturen. Liever ook dat uit handen geven? Geen probleem, wij regelen het voor je.
De ene e-mail realiseert meer klikken dan de ander. Maar waar ligt dat aan? Onderwerpregel, call-to-action, content en afbeeldingen kunnen allemaal een rol spelen. Hoe achterhaal je wat het beste resultaat oplevert? Met A/B testen.