De uitvoering van je online marketing
Met een heldere strategie is het tijd om stappen te maken. Geen theoretische rocket science, maar praktisch doordachte oplossingen. Genoeg gepraat, gewoon aan de slag.
Jouw merk succesvol in verbinding brengen met de ideale klant. Daar gaan we voor. Gedreven om te leren en te inspireren gaan we van start. Altijd met een plan, maar nooit exact dezelfde route.
Met een heldere strategie is het tijd om stappen te maken. Geen theoretische rocket science, maar praktisch doordachte oplossingen. Genoeg gepraat, gewoon aan de slag.
Ambities, een strategie en een eindbestemming. Er staat niks meer in de weg om jouw uitdaging aan te gaan. Laat je verrassen door alle mogelijkheden om jouw uitdaging om te zetten naar een succes.
Zichtbaarheid zijn en online gevonden worden. Maak het je klant gemakkelijk om voor jou te kiezen door hoog in de zoekresultaten van Google te staan. Het eerste contactmoment met een potentiële klant. Dat moet je gewoon willen pakken. Laten we starten met zoekmachine optimalisatie.
Jouw merk een groter podium geven. Dat kan organisch. Maar wil je meer bereik, beter concurreren met concurrenten en je doelgroep nog beter targeten? Dan is online adverteren de oplossing. De juiste boodschap verkondigen op het juiste moment voor de juiste doelgroep. Met een scherp oog voor waar we naartoe gaan.
Communicatie is key. Maar wat ga je vertellen? En op welke manier? Een verhaal vertellen kan iedereen. Een boodschap overbrengen is de uitdaging. Niet mainstream, maar eigenwijs. Zo maken wij content die wél blijft hangen bij jouw doelgroep.
Meten is weten. Wie goed op de hoogte is, stuurt op tijd bij. Door data te analyseren ontdekken we wat werkt en wat niet. Dit is de basis van het nemen van de juiste beslissingen en het bepalen van acties. Wat werkt, optimaliseren we voor een nog beter resultaat. Digital analytics verdient dus focus. Snappen we, doen we!
Een kwalitatieve lead is meer waard dan duizend willekeurige bezoekers. Samen bepalen we de strategie, om vervolgens met doeltreffende advertenties en unieke landingspagina’s te zorgen dat je mailbox volloopt met kwalitatieve leads. Desgewenst bellen we de leads voor je na en plannen deze voor je in je agenda.
Iedereen heeft het, iedereen gebruikt het. Maar hoe zet je het zinvol in? Social media is meer dan een kleurrijke feed met gezellige foto’s en leuke tekstjes. Social media biedt bedrijven de kans om de online aanwezigheid te vergroten en heel gericht in contact te komen met de doelgroep. Wij signaleren trends, zetten campagnes op en pakken door. Dat werkt Pienter.
We hebben jouw doelgroep in het vizier. We weten hoe we ze bereiken, aan jouw merk binden en terug laten komen. Bijvoorbeeld met e-mailmarketing. Zo bouwen we proactief aan een hechte relatie. Het is persoonlijk en doeltreffend. Mits je onderscheidend bent en de juiste snaar raakt. Verwonder je over ons neusje voor creativiteit en sales.
Inzicht krijgen in je bezoekers. Erachter komen waarom bezoekers converteren of juist waarom niet. En die informatie toepassen gebruiken om campagnes te optimaliseren. Testen, optimaliseren, resultaten behalen. Maak kennis met conversie optimalisatie bij Pienter. We weten wat werkt, maar we willen vooral weten wat nog beter werkt. Goed, beter, Pienter.
Kijken, kijken… En ook kopen. Dat is het doel. Daar gaan we voor. E-commerce marketing is net even andere koek. Slimme keuzes maken en digitale tools optimaal voor je laten werken om conversies te genereren. Klinkt als droom hé? Tijd om wakker te worden en van start te gaan. Want e-commerce marketing is essentieel om jouw webshop te laten groeien.
In veel gevallen kan de kandidaat zijn/haar nieuwe werkgever kiezen. Daarom is het belangrijk dat jij als bedrijf uniek bent en opvalt. Met Recruitment Marketing kom jij in contact met potentiële kandidaten die ook echt geïnteresseerd zijn.
Goed beginnen met het verzamelen van inzichten. Terugdenken, dwarsdenken, doordenken en daarna gewoon doorpakken. We reflecteren, leren en blijven doorgaan tot we zijn waar we naartoe willen.
Meer weten over onze strategie?