Pienter logo

Keyword combiner

Keyword Combiner

Voor het opzetten van online marketing campagnes is deze Keyword Combiner een erg handige tool. Dit is vooral handig wanneer in Adwords de trefwoorden op zinsdeel of exact worden getarget.
U kunt hiermee namelijk twee lijsten met trefwoorden combineren. De trefwoorden in de linkerkolom worden gecombineerd met de trefwoorden in de rechterkolom. U kunt er ook voor kiezen om de trefwoorden (extra) in omgekeerde volgorde te combineren.

Combineren
Kopieer naar klembord

Veelgestelde vragen over trefwoorden / keywords combineren.

Wat is breed zoeken?

Breed zoeken is het standaard zoektype dat aan al uw zoekwoorden wordt toegewezen. Advertenties kunnen worden weergegeven voor zoekopdrachten die spelfouten, synoniemen, gerelateerde zoekopdrachten en andere relevante varianten bevatten. Als uw zoekwoord ‘herenhoeden’ is, krijgt iemand die zoekt naar ‘herenhoeden kopen’ uw advertentie mogelijk ook te zien.

Wat is de breed zoeken modifier?

Voeg een plusteken (bijvoorbeeld +zoekwoord) toe om een breed zoekwoord te wijzigen. Advertenties kunnen worden weergegeven voor zoekopdrachten die de aangepaste brede zoekwoorden bevatten (of sterk gelijkende varianten ervan, maar geen synoniemen), ongeacht de volgorde.

Wat zijn woordgroepen?

Advertenties kunnen worden weergegeven voor zoekopdrachten die overeenkomen met een woordgroep of sterk gelijkende varianten hiervan, met extra woorden ervoor of erna. Advertenties worden echter niet weergegeven als er een woord wordt toegevoegd in het midden van de woordgroep of als de woordvolgorde in de woordgroep wordt gewijzigd.

Wat zijn exacte trefwoorden?

Advertenties kunnen worden weergegeven voor zoekopdrachten die overeenkomen met de exacte term of sterk gelijkende varianten van die exacte term. Onder sterk gelijkende varianten vallen hier ook wijzigingen in de woordvolgorde als de betekenis hierdoor niet verandert, en de toevoeging of verwijdering van functiewoorden (voorzetsels, voegwoorden, lidwoorden en andere woorden die geen invloed hebben op de intentie achter een zoekopdracht).